Tredje gången(året) gillt. :)

19 oktober 2007

Första bästa

Denna lista hittade jag via googling. Första träffen som var en lista.

1. När gick du upp idag?
Strax efter 7
2. Diamanter eller pärlor?
Nää gillar inte sånt....bara stenen i vigselringen.
3. Senaste filmen du såg på bio
Hairspray. En feel-goodfilm. Gå och se om du gillar musikal.
4. Favorit-TV- program?
Scrubs, dokumentärer
5. Vad åt du till frukost?
Åt inte frukost idag heller... åt ett äpple när jag kom till jobbet
6. Vad är ditt andranamn?
Mitt tilltalsnamn.
7. Din favoritmat?
Thailändska currygrytor med kyckling. (madsaman, röd och panang är favoriterna)
8. Vilken mat gillar du inte?
Broccoli, Avokado, Oliver, Rotmos, Prickig korv (men salami är mums) och Kräftor för att nämna några
9. Favoritchips?
Estrella (Sour creme&Union, Dill, Potatis, Peppar) med Holiday-dipp
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Lyssnar mest på radio nuförtiden...
11. Vilken bil kör du?
Vår bil och mina föräldrars bil.
12. Favoritmacka?
Ingen favorit just, är sugen på olika kombinationer olika perioder
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Arrogans, Egoism och Dumhet
14. Vilka är dina favoritkläder?
Mina svarta byxor köpta på MQ, helfärgad t-shirt.
15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Nya Zeeland, Madagaskar, Australien, Kina, Afrika...ja det finns många ställen jag skulle vilja se.
16. Favoritklädmärke?
Upptäckte 66° North när jag var på Island. Snygga men dyra.
17. Var vill du dra dig tillbaka?
Ingen aning, har jag inte funderat på.
18. Favorittid på dagen?
Kvällen. Är en "B-människa"
19. Var är du född?
Karlskrona.
20. Vilken är din favoritsport att se på?
Det är alltid roligare att utöva sport själv. Tittar på det mesta, lättare att säga vad jag helst inte tittar på. ;)
21. Coca Cola eller Pepsi?
Koka-Kolera eller Pest-i.
22. Fotboll eller ishockey?
Fotboll.
23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla. Hejja B-samfundet!!!
24. Pedikyr eller manikyr?
Inget dera
25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Har äntligen fått mitt knä lagat.
26. Vad ville du bli när du var liten?
Minns inte.
27. Bästa barndomsminnet?
Oj, har ingen aning. Hade en bästis en gång i tiden, innan familjen flyttade.
28. Varit i Afrika?
Nä, inte än
29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Mig själv. ;)
30. Varit med om en bilolycka?
Jo, men ingen som involverade personskador.
31. Favoritdag i veckan?
Lördag. Sova länge, vara vaken länge, det är min melodi
32. Favoritrestaurant?
Thaihaket på hörnet där vi bodde i skåne var bra.
33. Favoritblommor?
Solros
34. Favorit-snabbmatsrestaurant?
Kebabbaren, det som finns i närheten, det ska ju gå snabbt.
35. Äger du en cykel?
Ja, flera stycken
36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Handlar aldrig på kredit.
37. Läggdags?
Oftast efter midnatt, försöker bättra mig.
38. Senaste personen du delade en middag med?
Min man
39. Vad lyssnar du till just nu?
Deluxe i p3
40. Favoritfärg
Svart och djupgrön
41. Hur många tatueringar har du?
Ingen, men ärret på knät är som en tatuering. Den försvinner aldrig.

Inga kommentarer: