Tredje gången(året) gillt. :)

15 januari 2008

Idag hände det.

Jag fick en blender av min man i julklapp. Mina smoothiesar hittills har väl inte blivit sådär jättegoda men idag så blev det helt annorlunda. Lärdom hittills. Smoothies med hallon=yummi, smoothies med mango= inte lika lyckad... fast det var bananens fel. Vi tog för mycket och den var träig och vi kände ingen smak av mangon. Allt gick i slasken, efter vi provsmakat.

Jag fick för mig att göra ett nytt försök, efter dagens träning. Och minsann, den blev grymt god.

Dagens recept:
Ett gäng frysta hallon
En skvätt mellanmjölk
En lite större skvätt naturell yoghurt
En halv banan (lite mognare)
Toppa av med lite socker (eftersom bären var osockrade)
Blenda för glatta livet.
Servera och njut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, det där lät gott. Har en likadan som tyvärr inte används så mycket. Kanske borde testa ditt recept. Kram