Tredje gången(året) gillt. :)

21 juni 2008

Midsommar -08

I år blev det inget speciellt firande, ingen "liten groda" dansades. Nä vi såg faktiskt inte till en enda midsommarstång. Dessvärre lyckades vi inte heller hitta några jordgubbar, vilket blev en besvikelse. Men det kommer fler dagar vi kan mumsa gubbar på. :)

Idag "hämnades" vi på vårt egna usla midsommarfirandet och åkte till Stubbegården. Sa jag att man blev mätt av glass från Smultronstället...jesus... det var ingenting mot vad man blev på Stubbegården. Ät så mycket kakor du orkar för en okej slant är deras koncept. Jag och min man blev sprängmätta. Vi kände oss uppsvällda och nästa lite illamående när vi lämnade stället, men gott var det! :d

Vi lär återvända, för det var trots allt både gott och en mysig miljö, utsikten var inte heller så dum faktiskt.

För att rentvå vårt dåliga samvete efter dagens svullande så stack vi ut i vår lokala motionsslinga. Jag satta personbästa tid på 2,5 km med 11 min och 49 sek!!! :D Så snabbt kommer jag nog aldrig mer att springa... fattar inte hur jag bar mig åt. Men det är roligt när det går bra, det får man en kick av.

« Lakritztrollet - Yabba Dabba Duh! »

1 kommentar:

Anonym sa...

Det vara lla kakor som satte rakter i achlet på dig! Kram