Tredje gången(året) gillt. :)

7 maj 2010

Lidande blogg.

Jag har blivit fantastiskt bra på att blogga, men inte på den här bloggen. Det blir inlägg varje dag på min dotters blogg, vilket får till följd att den här blir lidande.

Sedan förra inlägget om dagisplats kan jag meddela att hon fått en plats på det privata alternativet. Bra tycker vi och våndas lite över att månaderna går så fort. Om tre månader så är vår lilla tjej redan ett år. Men först en skön och förhoppningsvis solig och varm sommar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Länka till din dotters blogg i ett inlägg! :)

Lakritztrollet sa...

Det vill jag inte. Jag skriver ibland så pass privata saker att jag vill ha bloggen låst för släkten och nära vänner. Annars var idén god.

Malin sa...

Aha därför det var lite tyst här :-) Kram