Tredje gången(året) gillt. :)

29 februari 2012

Just nu och en månad framöver

Jag hinner inte med mitt liv just nu. Har precis suttit och planerat mina studier för den närmaste tiden. Har dundermycket att göra, så om en månad sådär när mars är slut, då börjar det lätta. Nä just det, då börjar ytterligare en kurs...

Nu har jag har både salstenta att plugga till och en uppsats att skriva. Dessutom ska jag skriva massa inlägg i ett diskussionsforum. Det är många examinerande moment på en gång och allt ska det läsas litteratur till såklart. Tentan är från förra kursen, uppsatsen och diskussionsforumet är nuvarande kurs. Det hade ju varit förfärligt praktiskt att få allt avklarat på första försöket. Att ha släpande saker är inte roligt. Wish me luck! Vi ses om drygt en månad.

1 kommentar:

mor sa...

Ônskar dig lycka till! Om man inte facebookar och annat onödigt så fixar du det med lite fokusering.