Tredje gången(året) gillt. :)

15 november 2008

Absolut rätt!

Jag gör rätt. Absolut helt rätt.
Men varför jag inte gjorde det tidigare kan man fråga sig?
Jo, anledningen är att jag är så naiv så jag tror att det ska bli bättre. Men min erfarenhet säger att det sällan blir det. Det blev det inte förra gången jag var i samma situation och det blev det inte denna gången. Så nu byter jag lag. Och jag känner redan efter ett par träningar att det är helt rätt gjort. Allt är redan 1000 gånger bättre. Allt som inte funkade och som jag störde mig på i förra laget, funkar här i det nya. Precis som det gör i ett normalt lag.

Maik ftw! Forza Maik!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till!

Anonym sa...

Du gör absolut rätt! Det är tråkigt att inte få någon uppmuntran när man är värd det. Men du är en kämpe så tappa inte modet! Lycka till!