Tredje gången(året) gillt. :)

20 maj 2013

Lågprioriterad blogg

Hoppsan! Senaste inlägget här var 13 januari. Jag har i alla fall uppdaterat min bakblogg sedan dess. Jag har dessutom haft för mycket att göra med barn, studier och några tårtor. Bloggning har hamnat supersist på prioriteringslistan.

Vad har hänt sedan januari?
  • Skrivit VG på ytterligare en tenta.
  • Varit på skidsemester i alperna.
  • Blivit blåsta av biluthyrningsföretaget AVIS (mer om det en annan gång).
  • Börjat löpträna inför varvet med sjukdom som resultat.
  • Bakat bröllopstårtor.
  • Haft otaliga utbrott på trotsande barn.
  • Varit sjuk några gånger. (Halsont som hållit i sig.)
  • Förlustat mig på SOF.
  • Firat sonens ettårsdag två gånger.
  • Plågat min runt i Göteborgsvarvet otränad.
Och ungefär där är vi nu. När jag skulle logga in på bloggen hade jag dessutom glöm mitt lösenord, men det är löst nu.

Inga kommentarer: