Tredje gången(året) gillt. :)

27 september 2013

Om jag hade pengar...

Kanske har du eller ditt företag massa pengar som du inte vet vad du ska göra av? Jag vet vad jag skulle göra om jag hade dem.

För om jag hade en siså där 50 000 kronor över, som inte behövdes till mig privat, min CSN-skuld eller liknande. Då skulle jag köpa en klätterställning till mina barns förskola/dagis. Många av landets förskolor har sådant men inte mina barns förskola, kanske för att det är en privat förskola och inte kommunal.

Jag skulle väldigt gärna se att det fanns en sådan för barn mår bra av att klättra, hänga, gunga, dingla etc för att öva sin grovmotorik och sitt vestibulära system. Jag ser på både min äldsta dotter och hennes bästa kompis att de tycker det är superroligt eftersom de VARJE gång efter gymnastiken de går på direkt springer till skolans klätterställning.

Känner du dig villig att donera/sponsra kontakta mig på lakrisalen77(a)hotmail.com

Syaonara!

Inga kommentarer: