Tredje gången(året) gillt. :)

10 augusti 2007

Äntligen!

Nu äntligen kommer den till stan. Subban*!!!



Alla "infödingar" tycker att Lkpg är en så himla bra stad och de är hur stolta som helst över att det är sveriges femta största. Men i matväg har den just inget utöver standardkedjorna McDonalds och Burger King. (Om man inte vill gå på restaurang då förståss). Jämför det med att till och med lilla lilla Eslöv redan har en Subway-restaurang. (Subway kanske också räknas till standardkedja, men den finns iaf inte i varenda stad...ännu.)

Jag har alltid saknat bland annat Pizza Hut och Subway och nu äntligen kommer iaf en hit. Vem vet i framtiden kanske vi till och med får en T.G.I Friday´s. Fast det tvivlar jag starkt på.

* Namnet "Subban" kom till under min studietid. Jag vet inte varför jag började kalla den det.

Inga kommentarer: