Tredje gången(året) gillt. :)

10 mars 2008

The chosen one!

För två veckor sedan var jag ju på intervju och senast i torsdags på den andra dito. I fredags eftermiddag ringde de och sa att de ville anställa mig. Så hela helgen har gått i glädjerusets tecken. Jag har fått jobb!!! Kan knappt tro att det är sant själv, men det ska bli så skoj att börja jobba där. Lite nervös är jag såklart, nya arbetskamrater, nya rutiner och arbetsuppgifter. Men jag känner på mig att allt kommer att gå bra.
De verkar ha varit överrens om mig, för rekryteringsprocessen tog endast två veckor, och det var bara en dag mellan intervju nummer två och positivt besked. Det var ca 20 sökande till tjänsten och åtta kom till intervju. Jag känner mig verkligen utvald. :)

Tack till alla som höll tummarna för min skull, det gav utdelning.

Igår blev även överraskningen färdig. Nu är det endast föremålet självt, som ska få den, som ska komma hem.

« The best Lakritztrollet in the world. »

Inga kommentarer: