Tredje gången(året) gillt. :)

19 september 2008

Årets bästa köp?

Idag kom min älskling hem från USA och med sig i bagaget hade han det ritbord, som jag beställt. Det är helt underbart att använda.
Nu slipper vi dessutom antingen en extra mussladd som trasslar och har sig eller att byta batterier stup i kvarten. Jag önskar nästan att alla hade en sådan här underbar tingest.

Ritbordet saluförs av Wacom och just min modell heter Intuos3. Efter mycket beslutsångest valde jag en mindre modell, 6"x 8" (eller A5 som är lättare att referare till). Även om jag gärna hade sett den större på mitt skrivbord, så tror jag faktiskt att denna är alldeles perfekt. Den större hade nog sett alldeles för vulgärt stor ut faktiskt. Jag är nöjd att jag tog mitt förnuft till fånga och valde den mindre.

Nu kära släkt och vänner har jag fått den julklapp jag önskade mest detta år.

Inga kommentarer: