Tredje gången(året) gillt. :)

7 december 2008

Glöggmys '08

Nu har vi haft vår årliga glöggbjudning (aka glöggmys). Harkel...detta var iaf andra året, så snart kan vi nog kalla den en tradition och årlig. Riktigt mysigt var det, med många vänner och skön stämning, mycket sötsaker och trevligt umgänge. Ny ansikten till årets glögg var våra grannar samt J&P. Riktigt festligt folk. (Sen var det två nya bebisar med också, Lova och Alva)

Det fanns bara två minus med tillställningen...
Det första var att jag helt glömde av julmusiken. Jag hade laddat CD-spelaren med juliga skivor, men det blev aldrig några sköna toner av bjällerklang eller white christmas. Nåja, alla är säkert redan trötta på julmusiken, så det kanske inte gjorde så mycket och mysigt hade vi ändå. ;)
Det andra var att mina vänner fortfarande lyser med sin frånvaro. Våra vänner är iof gemensamma nuförtiden, men det är ju ändå nån av oss som lärde känna dem först så att säga. I år kom det EN (med partner) som i grunden är mina vänner. Alla de övriga är i grunden min mans vänner. Fast jag är ändå glad för det är iaf en mer än förra året. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var en jättetrevlig eftermiddag! Tack för det! :-)