Tredje gången(året) gillt. :)

3 december 2008

Sluta omedelbart!

Jag är så oerhört trött på alla kedjebrev som skickas till mig. Vänner, snöbollar, saknade människor, sjuka människor med mera. Är också mycket trött på alla de falska virusvarningar som cirkulerar runt runt.

Om folk kunde tänka efter innan de skickade vidare sån skit. Ta sig en funderar om det överhuvudtaget är rimligt att någon skulle botas, eller vad som helst, bara för att man spammar sina vänner med ett fånigt mess/mail.

Nä, jag är inte den männikosorten som tror att jag blir lyckligare bara för att någon uppmanar mig, i ett mail med fula animationer, att skicka vidare mailet till 10 vänner inom 7 sekunder etc etc. Nä, jag tror inte heller att jag får världens all olycka om jag bryter kedjan.

Nä! Bättring världen! Gör något nyttigt istället. Använd internet, forumen och mailen på rätt sätt och sluta fylla min inbox med meningslös information.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Just precis så! Håller helt med dig. Värdelöst trams som bara IRRITERAR, hur välmenande de än må vara. Usch för kedjebrev!

Anonym sa...

Bra skrivet - håller med i allt!