Tredje gången(året) gillt. :)

13 oktober 2010

Vitsord

Hade sånt där medarbetarsamtal på jobbet igen, de kallar det vägledningssamtal. Förra samtalet i maj sa de såhär:
"Ett effektivt, kvalitativt arbete utförs där pedagogik är din melodi. Fint!"
Detta samtal var inte mycket sämre. Han berömde min höga effektivitetsprocent, där jag aldrig snittat under 88%. Så sa han att jag håller hög kvalitet i det intervjutekniska. Vidare berömde han mig för att kunna samtala med alla sorters människor och att jag var trevlig i både inledning och avslut av samtalen. Till sist uppmuntrade han mig att fortsätta på samma superbra sätt.

2 kommentarer:

mor sa...

Jättebra! Skriv av detta och sätt upp det på väl synlig plats, så att du påminns varje dag om att du kan mycket! Bifoga i din CV!

pappa sa...

Jag blir så glad när jag läser detta. Detta måste du få skriftligt på!