Tredje gången(året) gillt. :)

8 december 2010

Mjo då, så att...

Nu har jag verkligen fått igång bloggen tycker jag. Jag bloggar oftare och tack vare att jag kan och har posta till facebook så har jag fått fler läsare. Men det är just ingen som kommenterar inläggen. Men man kan väl inte få allt. Känns ju bra iaf att någon läser det jag skriver. Förut kändes det som att jag skrev mest för mig själv.

För att få riktigt många trogna läsare så ska man profilera sin blogg. Man ska skriva om sina barn, mode, mat, nån speciell sport eller hemlösa ekorrar i Botswana. Jag har ingen aning om vad min profil skulle vara, men jag har en systerblogg som är lite mer kommersiell, där jag deltar i tävlingar och sånt. Den heter Diverse Övrigt och Annat, ett ganska bra namn som passar rätt bra på denna blogg också egentligen.

Tiden går fort och det är blott tre veckor och två dagar kvar till nyår. Varför räkna ner till julafton? Det gör ju alla andra. ;)

Inga kommentarer: