Tredje gången(året) gillt. :)

9 augusti 2019

Kreativ löpning #1

Häromdagen var jag på Västkusten. Jag behövde få ett långpass i kroppen inför Helsingborg Marathon 31/8. Så för att göra löpningen lite skojigare bestämde jag mig för att springa på alla bryggor jag hade möjlighet att springa på. Eller ja, löpningen i sig blev väl kanske inte roligare, men jag såg fram emot att se hur rundan såg ut när den var färdig. Det var motivation nog att fortsätta traggla brygga upp och brygga ner. Detta blev resultatet:

En brygga var stängd med grind och några korta struntade jag i pga att det var mycket folk på. Efter sista bryggan tog jag närmaste vägen tillbaka till startpunkten, för åskan mullrade bara några öar bort. Jag ville inte vara ute i åska och ösregn. Nästa gång ska jag starta tidigare och försöka hinna med bryggorna på Saltholmen och Långedrag också. ;)

Sista bryggan,
regn och åska på väg in från havet.

Inga kommentarer: