Tredje gången(året) gillt. :)

24 april 2008

Historien verkar upprepa sig.

Jag visste att det skulle bli så här. Dum som jag var så hade jag positiva tankar och bestämde mig för att stanna. För varje vecka som går så inser jag att det nog var fel beslut. Jag skulle bytt när jag hade chansen. Nu är det halvt försent, men ändå möjligt.
Måste ta mig en funderare. Jag kommer säkert ångra mig djupt om jag fortsätter så här. Det gjorde jag ju förra gången. Har varit i en liknande situation tidigare, och jag är så puckad att jag går på samma linje som då. Och resultatet verkar bli detsamma nu som då. Att jag aldrig lär mig.
Ska ta mig en rejäl funderare på situation och lösning. Hatar när man själv ger 110% och sen bara får 40% tillbaka.

« Lakritztrollet, for the win! »

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm hoppas det "bara" är fotboll eller jobb... och inget värre! KRAM