Tredje gången(året) gillt. :)

2 april 2008

Tisdagstema - Lång

Jag har missat några tisdagsteman. Ni som läser min blogg vet att det beror på att jag börjat ett nytt jobb. Jag har helt enkelt inte orkat datorisera när jag kommit hem.

Men denna vecka bidrar jag med en bild på temat "lång".


Utvecklade temat lite och så fick det bli en bild på TomTom som för ett tag sedan visade oss vägen lååångt bort. (Lång... långt...nästan samma. ;))
Se själva:
1548km eller 15 timmar och 47 min tills vi når målet. Det är en lång resa.

Ni som inte var med på resan och ni som inte vet var jag bor, får gärna gissa var GPSen visar att vi befinner oss. Vilken trafikplats är det egentligen? :) (Har redigerat bort sådan info med flit.) E4:an duger inte som svar.

Hej så lång!


« Lakritztrollet - your game. »

1 kommentar:

Julhuset sa...

Har ingen aning var det är, men bra tolkning på lång.