Tredje gången(året) gillt. :)

27 april 2011

Fjärde veckan

Exakt nyss har jag tröttnat.

Exakt nu skulle jag vilja kunna:

Skriva normalt på tangentbordet. Äta normalt med både kniv och gaffel. Skriva läsligt samt skriva min egen namnteckning. Knäppa knappen i byxorna utan att behöva be om hjälp. Hyvla osten. Spela fotboll eller träna i största allmänhet. Klippa med en sax. Virka. Baka tårtor som ju är en nyfunnen hobby. Vika tvätt (det behövs även om det är dödligt tråkigt). Fotografera med min nya fina kamera. Klia mig. Med mera man brukar göra med sina händer. På fredag hoppas jag få bot mot detta dåliga. Håll tummarna att läkaren tycker det samma.

1 kommentar:

mamma sa...

Hur är det med ögonen? Och känseln?
Tänker väldigt mycket på dig och önskar ur djupet av mitt hjärta att det blir bättre.