Tredje gången(året) gillt. :)

24 september 2009

Back on track

Jag har kommit igång med träningen igen och det gillar jag. Så himla roligt att spela fotboll, synd bara att säsongen är över.

Det känns att man inte har spelat på ett tag. Framför allt är det konditionen som fattas mig, resten sitter i ryggmärgen. Sen så tycker vissa muskler att det var för länge sedan de var aktiva. Blir mest trött i ryggen samt att musklerna runt mitt opererade knä verkar ha förtvinat en del. Men någonstans måste jag börja om jag ska göra comeback. Det är tungt nu, men om jag bara är envis och ihärdig så kommer både styrka och kondition att komma tillbaka, det är jag helt säker på.

Dessutom har jag redan anmält mig och betalat en startplats i Göteborgsvarvet 2010. Så jag har två saker att träna för nu under vinterhalvåret.

Inga kommentarer: