Tredje gången(året) gillt. :)

25 september 2009

Sömnmedel

Funderar på om jag producerar sömnmedel i brösten nu när jag börjat träna igen? I alla fall så sov dottern mellan 22 och 06 i natt, utan nattmatning. Det är åtta timmar. När hon vaknade vid sex fick hon mat, låg och bökade en stund, fick ny blöja samt mer mat, sen sov hon ytterligare två timmar. Så idag känner jag mig ganska utvilad.

Eftersom jag inte varit på stan denna vecka (ironi, har varit där alla dagar utom onsdag), så tänkte jag bege mig dit. Ska på lunchdate med barnets far, sedan blir det shoppa det jag totalt glömde av igår. Skulle handlat en till sport-BH till mig, istället kom jag hem med en söt tröja för en ettåring (ligger således på tillväxt), en pyjamas barnet kan ha om någon månad eller två samt ett par strumpor. Tror jag tycker det är roligare att handla till andra jag. Och nu har jag ju en liten kärlek som är värd allt fint i världen.

1 kommentar:

mormor sa...

Just det! Jätteroligt att gå i affärer för barn, både kläder och annat.