Tredje gången(året) gillt. :)

6 september 2009

Naken juice

Nu var det visst ett tag sedan jag bloggade. Ber om ursäkt för det men det finns ju någon viktigare som tar min tid. Visst jag har tid för annat än henne, men jag prioriterar inte bloggen så högt dessutom har jag inte haft något att berätta. Blir lite tjatigt om jag bara ska skriva om världens mest underbara lilla tjej.

Idag ville jag berätta att jag upptäckt att Lkpg har fått en Naked Juicebar. Första gången jag sprang på denna ädla inrättning var så nyligen som i somras. När jag gick in på deras websida upptäckte jag att kedjan inte fanns på så många ställen i landet, inte ens i Gbg.

Så jag är otroligt glad att någon driftig öppnat en bar i just vår stad. Nu har jag möjlighet att prova fler drycker på menyn. Hittills har jag bara druckit deras smoothie "Mango Mania" och den är otroligt god, mycket bättre än min egna mangosmoothie.

Vi ses i baren!

4 kommentarer:

mormor Cecilia sa...

Det där verkar spännande! Får nog göra ett (eller flera kanske) besök när jag snart dyker upp. Vad kostar dess goda drycker månne?

Lakritztrollet sa...

:) Klart vi ska dit!

Heidi sa...

Jag gillade Bosses glass! Synd bara att jag gjorde bort mig med tjejen i kassan. Det blev lite Lucky Luke-effekt fast med ljud :-) Får hoppas hon redan glömt det så att jag vågar mig dit igen - glassen var ju grym! :-)

Lakritztrollet sa...

Det har hon säkerligen redan glömt. Det är rätt många som köper glass där på en dag. :)