Tredje gången(året) gillt. :)

14 februari 2011

Grattis då!

Happy birthday to me, happy birthday to me.
Happy birthday dear me-e.
Happy birthday to me.

Sova hela natten fick jag inte. Inte heller sovmorgon, ingen frukost på sängen, ingen uppvaktning från familjen med sång vid sängkanten. Någon mysig födelsedagsmiddag på kvällen blir det inte heller.

Men det finns tårta kvar sedan gårdagen, den får jag och dottern mumsa på. Och senare i år blir det trivsam resa till skidbackarna. Då får jag min mysiga middag flerfaldigt. Så det så. De obligatoriska geléhjärtanen hittade jag i garderoben, efter ett gulligt grattis-sms från maken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du fick geléhjärtan iaf. För mig var Alla hjärtans dag väldigt trist. För salt fläsk, för feta våfflor, inga roliga överraskningar. En heltrist dag med andra ord. Och inga geléhjärtan heller.

Anonym sa...

Du fick geléhjärtan iaf. För mig var Alla hjärtans dag väldigt trist. För salt fläsk, för feta våfflor, inga roliga överraskningar. En heltrist dag med andra ord. Och inga geléhjärtan heller.