Tredje gången(året) gillt. :)

13 januari 2010

Lustig lek.

Lite respons på förra inlägget i alla fall. Kul!
Vill göra ett litet tillägg. Jag begär inte att man ska kommentera alla inlägg, men då och då hade som sagt varit trevligt.

Och nu till dagens inlägg. :)

Jag måste se väldigt rolig ut. Jag satte dottern i babysittern och sedan började jag fixa med disken. När man fixar med disken eller vid spisen så har jag ju ryggen mot henne. Så jag tittade till henne som hastighast och hon bröt ut i ett spontant glatt skratt. Jag testade att göra en titt-ut lek av det. Vände ryggen till och tittade tillbaka och varje gång brast hon ut i ett glädjefullt skratt. Sånt blir man glad i lilla mammahjärtat av. Tänk att så lite kan göra en så glad (både mamma och barn).

2 kommentarer:

maggan sa...

Bäbisskratt är det bästa!

Lakritztrollet sa...

Javisst är det härligt! :D