Tredje gången(året) gillt. :)

21 januari 2010

Obloggat inlägg

Haha. Hittade ett skrivet blogginlägg som visst aldrig blivit publicerat.


"Trött

Nu har jag kommit till en punkt då jag är trött på det mesta.
Jag är trött på:

...bökandet i magen
...mina svullna fötter
...att barnet inte har behagat att komma ut
...att vara trött
...inte kunna motionera (bl a spela fotboll)
...mitt oflyt i livet (Man hinner tänka mycket när man går hemma.)
...datorn/internet
...TVn
...körsbär (Har ätit för många den senaste veckan.)
...att gå hemma, jag vill ha semester med min familj."


Inlägget skrevs den 28:e juli 2009. Jag saknar inte alls sista tiden som gravid, ännu mindre när jag läste detta inlägg. Men visst var det en mysig tid när man klappade sig på magen och fantiserade om personen där inne. Nu är det istället en mysig tid då jag klappar och pussar på min dotter och fantiserar om framtiden.

Inga kommentarer: