Tredje gången(året) gillt. :)

31 december 2011

Årets lista...2011

Årets aldrig gjort förut: Fått en diagnos.
Årets nyårslöften: Slänga/skänka/sälja minst 365 saker under året.
Dödsfall 2010: -
Årets hälsa: Om man bortser från att jag fick reda på att jag har en kronisk sjukdom och dess biverkningar, bra.
Länder du besökt 2010: Danmark (genomresa), Tyskland (genomresa), Österrike, Spanien, Storbritannien.
Årets matupplevelse: Mina tårtor.
Årets lärdom: -
Årets framgång:
Samma svar som föregående år: "Jag är fortfarande inte framgångsrik, och lär inte bli det heller."
Årets äventyr:
-
Årets skada:
Nerverna.

Årets inköp:
En digital systemkamera.
Årets film:
Lejonkungen som äntligen kom ut på DVD igen.
Årets glädje:
Mina studieresultat.
Årets jul firades med:
Min man, dotter, mor, far, bror, brorsbarn, svägerska, svägerskas mor.
Årets TV-program:
En idiot på resa. Julkalendern var bra iår.
Årets önskan:
God hälsa.
Årets födelsedagar:
Alla jag känner har fyllt år, bra va!
Årets sämsta:
Sjukdomen.
Årets människa/or:
Min make och mina föräldrar som stöttar och hjälper. Min dotter för att hon finns och ger oss många goda skratt.
Årets blogg:
Linda Rs, som gett mig en ny hobby.

Årets krångel:
Blöjbyten på en osamarbetsvillig dotter.
Årets inte gjort:
Hållt mitt nyårslöfte. Inte ens i närheten av att ha hållt det heller.
Årets flopp: -
Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, kurslitteratur.
Vilket datum kommer du alltid att minnas i år? Måndag 11 april och veckan precis innan det.
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Åt överbliven tårta.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ingen sjukdom. Ett kvalificerat jobb. Förväntningar på 2011: Inga förväntningar. Man blir bara besviken om det inte blir som man tänkt. Bättre att hålla förväntningarna nere och bli glatt överraskad när det blir roligt och bra istället. Men jag följer min dotters utveckling med stolthet och spänning. Och jag hoppas att mina studier går precis lika bra som de gjort hittills.

Inga kommentarer: